Keep calm and wait for Christmas.

17 Noi

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog, insa am multe lucruri interesante sa va povestesc. 

                                         Acum toata lumea e in asteptarea Craciunului, cea mai frumoasa sarbatoare pe care o petrecem mereu alaturi de cei dragi. In toate magazinele incet, incet apar decoratiunile argintii……. foarte frumoase care ne umple casa de magie.  Astept cu nerabdare ninsoarea , care se asterne incet peste oras, iar mai apoi acopera incet intreg Pamantul. 

                                                                                                                                                   Dar mai e foarte putin……

Castelul Haller:

                         Un castel ascuns, in spatele caselor unui sat de langa Targu Mures.. Am auzit foarte multe vorbe frumoase despre el,  insa abia  acum mi sa dat  ocazia de al vizita. Primul lucru care mi-a sarit in ochi, in timp ce m-am apropiat de castel, a fost o masina de epoca care se potrivea de minune cu cadrul. Un covor rosu lung, se intinde in fata noastra si ne invita, sa intram in castel.  Am ramas placut surprinsa, de castel.. era foarte frumos amenajat iar pe pereti erau o multime de tablouri reprezentand membrii  familiei Haller. 

Intr-o incapere slab luminata, rasuna muzica pianului de alaturi, creatile lui Mozart sunt insirate in ordine in partitura veche, de pe pian. Parfumul anilor de demult plutea prin aer, parca ne spunea povestea familie Haller.  Va recomand, din inima sa vizitati  castelul si Crama fostei familii Haller… 

O alta experienta frumoasa, a fost atunci cand am fost invitata la o prezentare de moda, in cadrul magazinului No.1, ca fotograf al evenimentului. Hainele, au fost foarte frumoase cu stil si elegante. Am intalnit o multime de oameni noi, de la care am avut numai de invatat. 


 

Lasă un răspuns

