Clothes shoot

3 Aug

Azi  cand ma plimbam prin subteranul nu de mult terminat, am observat un magazin de haine viu colorate,  care  meritau fotografiate. Magazinul  era foarte frumos amenajat, si totul era la locul lui. Am intrebat daca am voie sa fac poze in magazin, iar raspunsul a fost afirmativ! Chiar am fost foarte fericita ca pot sa fac poze intr-un magazin plin de viata.

M-am simtit ca un adevarat fotograf, am fost nerabdatoare sa copiez pozele si sa le privesc la ecran mare, sunt foarte colorate pozele,  te inveselesc cand te uiti la ele.La sfarsit doamna m-a rugat sa-i dau adresa la care poate gasi pozele, pentru ca iau placut mult

Numele magazinului este Bellissima.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Lasă un răspuns

