Weekend time!!!!

28 Iul

Ieri a fost cam inorat, si ne-am gandit sa mergem pana la Manastirea Recea. Este foarte frumoasa, nu am mai fost demult si chiar am ramas surprinsa de aleile frumoase pe care le avea. La un moment dat a inceput sa ploua chiar foarte tare si am intrat putin in vizita la niste prieteni de familie. Sincera sa fiu vreau sa revin la Manastirea Recea cand va fi vreme mai buna, sa ma plimb printre copacii infloriti, si printre trandafiri.

Azi dimineata am primit o galetuta plina cu mure de la vecina nostra.. sunt foarte bune merita sa incercati.. apoi am mers pana la bunicii mei care locuiesc acum intr-un sat retras de la drum, pe nume Giulus. M-am dus repede in gradina sa culeg rosii si ardei.. Aproape toate legumele erau coapte si zemoase.

Astazi a revenit vremea la normal, si anume este foarte cald si avem un cer insorit. A  fost placut ieri cand a plouat putin si sper sa mai vina asa din cand incand o mica ploaie, sau macar sa fie inorat.

ImageImage

Image

 

 

2 răspunsuri to “Weekend time!!!!”

  1. Andi 28 Iulie 2012 la 14:33 #

    E foarte tare blogul Stefana>:D<…BRAVO!!<3

  2. Stefana 28 Iulie 2012 la 19:23 #

    Multumesc Andi!!! 🙂

Lasă un răspuns

