ELLE

7 Iul

Ieri a avut loc cea de-a doua sedinta foto cu: Stefana Negrea, Andreea si Cris. Am numit acest articol ELLE pentru ca data trecuta numele articolului a fost Vogue. Cristina a adus si ea cateva rochite pe care le-am purtat…. foarte frumoase. Am facut poze si in cetate de data aceasta, muzica era la maxim in casa intre timp ce noi faceam poze. Cred ca la urmatorul shooting foto vom chema un fotograf profesionist :))).

Oare numele urmatorului shooting foto care o sa fie?? hmmm… poate Marie Claire.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Vremea a tinut cu noi!!! Ieri am crezut la un moment dat ca va ploua,dar m-am inselat. Pozele sunt foarte frumoase,rochile pe care le-am purtat dau pozelor o tenta putin mai retro si mai chic.Image

Lasă un răspuns

