Vogue

4 Iul

Azi am avut parte de o sedinta foto foarte faina si funny……. cu Andi, Cris si Marina. Am schimbat o gramada de tinute, rochite in general, super!!! Pozele au fost facute prin zona cetatii si acasa la mine. Ne-am simtit foarte bine si ne-am distrat de minune. Unele poze parca sunt facute pentru Vogue…. fashion, cateva au un cadru un pic mai retro iar altele sunt foarte expresive. Toate pozele au iesit bine, shootingul a durat aproximativ 4 ore (lungi si faine!!). Strazile, pe care am fost si am facut pozele, au o multime de case vechi si cu o arhitectura interesanta. Cu siguranta in curand va urma un nou shooting foto!!

Image

Image

Image

Image

Image

 

Lasă un răspuns

