Home sweet Home

1 Iul

Azi am ajuns acasa!!!! Am plecat la ora 05:30 si am ajuns dupa masa la 17:00,a fost un drum destul de obositor si lung!. Cu siguranta imi va fi dor de mare… de hotel, de Constanta.  Dis de dimineata m-am dus pe plaja sa fac poze la rasaritul soarelui, insa nu l-am prins fiindca noi am si plecat spre casa. Cam la 100 de km distanta de Constanta ne eee-am oprit intr-un camp plin cu floarea soarelui, si am facut niste poze destul de dragute.. am prins culori foarte naturale, avand in vedere ca era dimineata. Pe drum ne-am oprit la un mic picnic pe patura (infometati fiind). Cand am trecut prin Sinaia mi-am amintit de articolul pe care la-am scris acum 2 zile si anume Peles/Shakespeare…  iar tata mi-a promis ca in vacanta asta o sa vizitam din nou castelul Peles, poate si castelul Bran.

                                                                                                    Este foarte cald in Mures 😀

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Lasă un răspuns

