Peles/Shakespeare

29 Iun

Castelul Peleș este considerat unul dintre cele mai frumoase din România și din Europa.

Castelul Peles este prima mea atractie turistica din tara la care imi face placere sa ma duc de mai multe ori pentru ca de fiecare data descopar ceva nou. Acum 2 ani am fost din nou la castelul Peles si am ramas surprinsa de faptul ca putem vizita aproape toate camerele si salile din castel,deoarece pana acuma puteai vizita doar camerele importante ale castelului. Anul trecut am facut o sedinta foto imbracata cu o rochie de epoca,am scris un articol despre asta (Shakespeare). Pozele au fost facute intr-un cadru specific secolului trecut, si cred ca si acest lucru m-a facut sa intru cu adevarat in atmosfera. Imbracamintea mea a fost  aleasa dupa piesa scrisa de W.Shakespeare „As you like it” pe romana „Cum va place”. Am facut legatura acestei sedinte foto cu castelul Peles pentru ca mie una imi seamana si atmosfera si locatia,si panorama. As fi dorit sa pozez in curtea castelului Peles imbracata in aceeasi rochie. Castelul Peles are multe  incaperi care au anumite „mistere” mereu raman impresionata de sala de mese, holul de onoare si alte camere . Sala de concerte, camera Rococo care este toata numai in rosu… de fiecare data cand ma duc la Peles ma simt ca si intr-un basm real. Sufrageria  are ca prim plan o masa foarte incapatoare pentru oaspeti, remarcabila in decoratie,aceasta incapere este destinata intrunirilor si dineurilor curtii regale.  Holul de onoare care a fost realizat in anul 1911, are ca intrare principala un covor rosu lung…. camera este realizata in stilul Renasterii si a barocului german. Ma gandesc de fiecare data cum ar fi fost daca  as fi locuit int-un astfel de castel…… va dati seama cate a vazut la viata lui acest castel si cate vede in continuare……………
Lumea este o carte si cine nu calatoreste citeste numai o pagina„. (Sfantul Augustin)

Image

Image

Image


Lasă un răspuns

