Constanta

24 Iun

Azi de dimineata a fost cam inorat asa ca ne-am gandit sa mergem sa ne plimbam prin Constanta, am plecat dis de dimineata si ne-am intors acuma de curand. Am plecat de la hotel pe jos dar am ajuns la varianta (maxi-taxi). Am fi vrut sa mergem cu autobuzul decapotabil, insa nu mergea azi cred ca din cauza vremii. Am mers in port,m-am bucurat pentru ca am vazut ca ne lasau sa vizitam Cazinoul din Constanta. Este foarte frumos pe dinauntru dar si afara, insa daca  l-ar pune la punct ar fi mai bine zic eu. Ne-am mai plimbat pe langa vapoare si am luat-o inspre centru, a plouat , dar un fleac. Am mancat de data aceasta la McDonalds din mall-ul Tomis. Azi nu am fost inca pe plaja dar probabil mai pe seara. Image

Have a nice day!!!!

Lasă un răspuns

