Am ajuns

22 Iun

Am ajuns in sfarsit la mare, mult am mai povestit despre Mamaia. Vreau sa scriu cu culoarea aceasta (albastru deschis sau turcoaz) pentru ca asa arata cerul aici deci este foarte senin nu este nici macar un nor pe cer. Am plecat de acasa noaptea si am ajuns la ora 09:20 deja la ora asta era foarte cald, cand am intrat in Constanta am inceput sa simt atmosfera de vacanta, am ramas surprinsa de schimbarile mici ale hotelului, insa a ramas la fel de primitor ca in alti ani. Cand am ajuns m-am dus pe plaja cu fratele meu Vlad. Vreau sa va spun ca apa este foarte foarte calda deci poti face baie linistit. Seara am fost in centru la  Mamaia si ne-am uitat pe la magazine,  o gramada de fuste plisate Maxi de vanzare, foarte tare. Azi vom merge probabil sa ne plimbam cu bicicleta….. 😀

Image

Un răspuns to “Am ajuns”

  1. Denii:) 22 Iunie 2012 la 12:50 #

    pfaii ce-ti mai place sa ne faci in ciuda :|:))

Lasă un răspuns

