Notă

Mamaia360

18 Iun

Peste 2 zile ma gasiti pe litoral la plaja sau da ca nu inotand!!!! Da ,ma duc la mare in Mamaia Miercuri seara plecam si ajungem joi diminiata. Sunt foarte fericita pentru ca in curand vom fi la Mamaia ne vom plimba,pe nisipurile fierbinti si vom face baie in continuu. Mie mi s-a parut ca a trecut destul de repede anul acesta si in sfarsit a venit vacanta asteptata de toata lumea VACANTA DE VARA. Mi-am facut deja o lista in cap cu lucrurile pe care as vrea sa le duc cu mine niste haine lejere….rochite,pantaloni scurti,tricouri (etc). Vom sta 10 zile in care cu siguranta ne vom distra  si eu voi face baie NON STOP.

Mamaia are un site oficial pe care poti intra in aproape toate hotelele Mamaia 360 se numeste siteul http://www.mamaia360.ro/ enjoy.

ImageImage

Image

2 răspunsuri to “Mamaia360”

  1. Catalin 19 Iunie 2012 la 07:04 #

    O se verific si eu lista cu lucruri ce vrei sa le duci la mare sa nu caram tot dulapul ca nu ne mutam de tot la mare 😀

  2. Stefana 19 Iunie 2012 la 15:08 #

    clar! 😀

Lasă un răspuns

