ZOO Shooting

15 Iun

Azi am fost la Platou cu ai mei… si ne-am plimbat.  Spontan am facut si o sedinta foto care a iesit bine. A fost o sedinta foto naturala si spontana cred ca uneori pozele facute pe neasteptate sau sedintele foto care nu sunt neaparat pregatite iti acorda o atmosfera mai placuta si te simti mult mai confortabil din punctul meu de vedere. Au iesit niste poze frumoase si naturale. V-am spus mai demult ca mai vreu o sedinta foto….. si uite ocazia unor poze foarte frumoase si expresive. Am vazut multi fotografi sus la platou care faceau poze pentru promotii… super!!!,chiar am ramas impresionata ce multi fotografi erau. Am purtat o pereche de pantaloni scurti,un tricou alb cu imprimeu sub forma unei masini, baleri cu o fundita pe mijloc (Summer Clothes :D).

15.06.2012

Image

Image

Image

Image

Image

Image

4 răspunsuri to “ZOO Shooting”

  1. Denii:) 15 Iunie 2012 la 19:35 #

    penuultima e bestiala :*:*!

  2. Stefana 15 Iunie 2012 la 19:38 #

    Mersi!!:*

  3. Stefaanaa 16 Iunie 2012 la 19:39 #

    si mie aia imi place!:*

  4. Stefana 16 Iunie 2012 la 20:40 #

    Multumesc! :*

Lasă un răspuns

