Vine vacanta!!

14 Iun

Nu am putut sa scriu in ultimele zile pentru ca netul face figuri…(Romtelecom) insa dupa lungi telefoane date  la cei de acolo s-a cam rezolvat problema. Vacanta se apropie pe zi ce trece… si asta este un lucru bun deoarece nu prea mai primim teme dar de vacanta avem destule (mate). Azi am impodobit clasa viitoarei clase a IX-a B… Tare! Vor vedea ei maine ce le-am pregatit. Noi urmam oare ce surprize ne vor astepta 😀 dar tot odata vine si examenul :(. Mi-am comandat Jurnalul unui pusti meu (pusti taiat) deci ramane Jurnalul meu interesant

Benzi desenate:

– Creighton, ce cauta briosa asta in DVD-Player? :)))

Cum se dă românul mare,
În vacanţă nici nu-i pasă,
Pleacă-n munţi, pleacă la mare,
… când mai vine pe acasă.   de

Image

Image

Image

Image

22 Iunie

2 răspunsuri to “Vine vacanta!!”

  1. Stefaanaa 14 Iunie 2012 la 19:34 #

    varaaa!:D:X

  2. Stefana 14 Iunie 2012 la 19:35 #

    Happy 😀

Lasă un răspuns

