Jungle

10 Iun

Ieri am fost la o zi de nastere la Sighisoara…. m-am distrat a fost o atmosfera foarte frumoasa. I-am pus nume acestui articol Jungle pentru ca, cabana era langa o apa cu trestii si mie imi semana cu o jungla mai mica.  Am mai spus ca ne-am simtit foarte bine am plecat de acasa la ora 17:30 si am ajuns la 18:30 nu este asa departe Sighisoara asta fata de noi.

Jungle: Am ramas surprinsa de faptul ca in spatele cabanei se afla o apa cu multe multe trestii si in mijloc o barca tipica secolului 21 dar sa zicem ca si acea barca mergea cu atmosfera. Poarta de la intrarea in curte era imensa semana cu o poarta de la intrarea unui castel… imprejurimile erau superbe chiar mi-a placut toata atmosfera de la petrecere dar si natura. 

                                                                                   The Jungle and the Birthday                                 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

Lasă un răspuns

