Avon

8 Iun

Ieri am primit prin posta un produs Avon pe care l-am castigat la o tragere la sorti la care am participat cand erau zilele Targumuresene. Avon senses MYSTIQUE gel-douche… l-am folosit deja miroase foarte bine,cand am vazut in posta acest colet mi-am amintit de vremurile in care eram si eu reprezentant Avon. O doamna ma si sunat sa ma intrebe daca nu vreau sa fiu din nou reprezentant la ei si raspunsul meu a fost afirmativ insa le-am spus ca vreau sa ma ocup in vacanta de vara pentru ca atunci am ceva mai mult timp..in care sa ma pot ocupa de comenzi, si alte lucruri. Am fost intrebata si de cei de la Oriflame daca nu vreau sa devin reprezentant insa nu am vrut pentru ca daca as fi redevenit reprezentanta uneia dintre firmele acestea, cu siguranta as fi ales AVON, deoarece cunosc mai multi oameni din acesta companie….. pe cand in Oriflame nu cunosc pe nimeni. Avon este o firma de calitate care ofera niste produse foarte bune…. am de la Avon o gramada de parfumuri..multe geluri de dus… spumante (etc).

 Acuma inchei pentru ca ma uit la Romania Muzic Awards!!! 😀

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Lasă un răspuns

