Artificii

4 Iun

Ieri a fost ultima zi a zilelor targumuresene 😦 naspa!!!!, dar normal nu putea sa se incheie acest festival fara stil si anume au fost chemate 2 trupe super VOLTAJ si IRIS!!! :D.  Duminica au fost cei mai multi oameni cred ca din cauza trupelor super care au venit sa ne incante cu piesele lor,dar si din cauza artificiilor care au avut loc ieri seara in cetate. Am fost in cetate in fiecare zi pentru ca e destul de aproape, si in fiecare zi m-am simtit bine, cam pe la ora 17:00 au inceput sa se adune oameni deja prea multi…………………..  abia mai puteai sa vezi ceva sau sa umbli dar in fine tot ajungeai cu chiu cu vai in locul in care vroiai sa ajungi. Nu am mai mers la concert la Voltaj pentru ca de unde stateam eu se auzea mai bine decat din cetate, am ascultat tot concertul si a fost bestial se auzeau si oamenii care tipau si aplaudau, si mai cereau melodii. Ca la 20 de ani……….. a fost cea mai ceruta melodie toata lumea canta versurile dar nici melodia ” Da vina pe Voltaj” n-a fost mai prejos.  Cam pe la 22:30 au avut loc ARTIFICIILE mult asteptate, diferite culori cadeau din aer, parca totul era magic……. spectacolul de luminii s-a incheiat cu o ploaie de „stele”. Dupa artificii m-am imbracat si hopa la Iris… atmosfera semana cu a unei trupe de ROCK : Metalica , Iron Maiden deci m-am simtit ca la un concert care avea loc pe National Arena insa nu am mai stat in fata ca la Holograf!!!!!!!! nu puteai sa ajungi in fata nici daca te imbranceai.

                                                                                                                         Keep calm and Rock on

ImageImage

Image

Image

 

 

 

Lasă un răspuns

