Zilele Targumuresene

1 Iun

Incep prin a va spune La multi ani de 1 Iunie….. 😀 , ei bine au inceput zilele Targumuresene. Ieri a inceput festivalul asa ca a inceput si distractia, cand am ajuns in cetate nu era asa multa lume insa pe parcurs s-au adunat mai multi. La intrarea in cetate sunt corturi cu diferite lucruri facute manual sau de la diferite firme. Festivalul a inceput cu un concert Holograf… foarte tare! am stat chiar in primul rand cred ca sambata vine din nou Smiley la noi in Mures pentru ca a mai fost de cateva ori. Mancare este din belsug, dulciuri la fel deci chiar totul este pregatit foarte frumos, in centru mai sunt tarabe insa acolo inca nu am mers. Vlad fratele meu a avut ieri serbare la gradinita iar el a fost un greieras fosrte simpatic, a fost distractiv sa stai sa privesti toti copilasii mici in diferite roluri…Asadar azi este 1 Iunie deci putem sa sarbatorim cu ocazia asta voi ce faceti astazi?? Eu cred ca am sa ma mai duc prin cetate astazi, poze.. distractie.. Am sa va arat poze din inside…….

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Serbare:

Image

Image

Image

Image

2 răspunsuri to “Zilele Targumuresene”

  1. andrepop98 1 Iunie 2012 la 07:50 #

    Si eu am fost aseara… pana pe la 10 jumate am stat 🙂 da cand am ajuns am mai prins numa 3 piese de la Holograf :(((( da am stat chiar in fata :D:D:D

  2. Stefana 1 Iunie 2012 la 15:20 #

    Cand mai mergi prin cetate da un telefon

Lasă un răspuns

