SIGHISOARA

27 Mai

M-am gandit sa scriu un articol despre orasul Sighisoara, pentru ca am o gramada de amintiri frumoase din acest mic oras, care este foarte interesant fata de alte orase mai mari. Printre amintirile frumoase pe care le am de aici este Concursul National de teatru Medieval despre care am vorbit in articolul Shakespeare, si cu siguranta ne vom reintoarce in aceste locuri in vacanta acesta de vara tot la acest concurs cu piesa „O noapte furtunoasa” de I.L.Caragiale. In Sighisoara pot sa spun ca ma duc destul de des avand in vedere faptul ca este destul de aproape de Targu Mures.

Am fost la diferite festivaluri in Sighisoara, chiar daca am fost de o gramada de ori am tot aceasi impresie buna despre acest oras, de care raman impresionata de fiecare data cand ma duc. Am sa va arat cateva poze pe care le-am facut eu cu tata cand am fost la Sighisoara.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Lasă un răspuns

