Aparatele de fotografiat

25 Mai

Buna!! am zis ca vreau sa scriu un articol despre aparatele de fotografiat deoare ce mai multe persoane ma intreaba ce aparat am pentu ca face poze frumoase. Eu am un aparat Nikon D3000 pe care il am de aproximativ un an, sunt foarte multumita de el face niste poze clare si frumoase. Unu dintre hobby-urile mele este sa fac poze, in/la diferite locuri fie natura moarta fie pur si simplu natura.

Mi-as dori……… ca intr-un viitor apropiat sa devin un fotograf profesionist, tin sa va spun ca fiecare aparat difera  intre ele, de exemplu: un aparat poate avea mai multi MP dar nu neaparat face poze ma frumoase decat un aparat care are mai putini MP (parerea mea). Cand mi-am cumparat aparatul de fotografiat am primit si geanta,trepied, si filtru de culoare. Eu folosesc obiectivul aparatului din fabricatie insa pot sa-l schimb cu cel special pentru portrete sau alte obiective pentru diferite cadre.

Modele de aparate:

-Nikon, Canon, Sony, Fujifilm,Panasonic Lumix….(etc). Mi-am comandat de curand de pe internet, un obiectiv pentru portrete, si un filtru de culoare. Modelul meu preferat este NikonD3000 dar imi place si NikonD40.  Tata este deasemenea pasionat de tot ce inseamna fotografii, si sunt fericita ca nu sunt singura careia ii place sa faca fotografii din familia mea.  Am o multime de poze preferate insa ador sa fac poze la diferite cladiri care au o arhitectura mai interesanta. Efectul filtrului de culoare se observa mai ales in natura, unde totul este verde.

Image Acasa am si cateva modele vechi

Image

Image

Image

ImageImage


Lasă un răspuns

