The Night

20 Mai

V-am spus ieri seara ca ma duc la noaptea Muzeelor, da am fost si am stat pana la 00:00. A fost interesant avand in vedere faptul ca era noapte au fost multi oamenii, care faceau fotografii si filmau. Din primul muzeu in care am intrat am primit stegulete pe care scria Noaptea Muzeelor, frumos din partea lor.

Am mers si la Palatul Culturii unde am stat aproape doua ore!!! Erau o gramada de oamenii care mai de care, unii imbracati elegant altii aveau o tinuta de zi cu zi, eu m-am imbracat in blugi, un tricou cu imprimeu, un hanorac, o pereche de tenisi si o palarie. V-am spus ca am sa pun si poze!!!!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

A fost splendit la Noaptea Muzeelor!!!:D Miercuri pe blog aparatele de fotografiat. Have a nice day


2 răspunsuri to “The Night”

  1. Denii:) 14 Iunie 2012 la 18:37 #

    megaa mega articolu asta :X

  2. Stefana 14 Iunie 2012 la 18:51 #

    mersiiiiii!!!!!:)

Lasă un răspuns

