La Crema Shooting

14 Mai

Azi cand a venit tata acasa mi-a adus niste prajiturele,cand m-am uitat mai bine erau Les Macarons, daca va mai aduceti aminte am scris un articol despre ele si am mentionat de cateva ori ca se gasesc la Paris….pentru ca sunt specifice frantuzesti. Am fost foarte fericita pentru ca am avut ocazia de a gusta din acele prajiturele fara a ma duce la Paris. Sunt destul de bune,am gustat aproape toate culorile,sunt bucuroasa ca am sa mai am ocazia de a mai manca Les Macarons. ‘La crema’ este cofetaria in care se gasesc aceste prajiturele, aceasta cofetarie se afla in Targu-Mures. M-am gandit sa le fac poze deoarece sunt tare dragute.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

La Crema……:)

 

Lasă un răspuns

