Mamaia

13 Mai

Vara trecuta in Iunie am fost la mare la Mamaia (Constanta), si m-am distrat de minune. M-am gandit sa scriu un articol despre Mamaia deoare ce imediat vine vacanta mare si cam de pe acuma lumea isi alege destinatiile turistice. Am plecat de acasa noaptea si am ajuns diminiata cam pe la 10, cand ne apropiam de intrarea din Constanta am simtit acel miros de apa sarata si se vedeau hotelurile . Cand am ajuns la hotelul in care eram cazati am scos bagajele din portbagaj si am mers la receptie unde cei de acolo ne-au dat cheia de la camera. Camera era destul de incapatoare si frumos amenajata, am inceput sa despachetez iar dupa ce am terminat m-am dus pe plaja sa vad cum este apa. Ne-am  plimbat pana in centru dupa care ne-am intors la hotel ca sa mancam. In fiecare diminiata ne trezeam, mancam micul dejun care era foarte apetisant, si mergeam pe plaja. Apa era destul de calda asa ca faceam de fiecare data o baie racoritoare, apoi mai stateam putin si pe patura si ma intorcem inapoi in apa unde faceam scufandari.

Intr-o zi am mers toti in parcul de distractii unde ne-am distrat, am fost in casa groazei,am jucat la roata si multe alte lucruri interesante. In Mamaia se gasesc biciclete pentru inchiriat de cate o persona sau doua, am vazut o parte din statiune cu bicicleta care era un mod bun de a vedea lucruri noi.

In Constanta este un autobuz descoperit care te duce pana la gara, am luat acel autobuz care ne-a dus pana la gara dupa care am mers pe jos pana in port,unde am facut niste poze superbe. Am cumparat o gramada de suveniruri autentice. In concluzie Constanta este un oras frumos, si Mamaia este o statiune destul de curata si primitoare

                                                                                                            Imendiat ma duc din nou la mare!!!:)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Have a nice day!!

2 răspunsuri to “Mamaia”

  1. Stefaanaa 13 Mai 2012 la 17:57 #

    Super:*

  2. Stefana 13 Mai 2012 la 18:18 #

    mersi!!!:*

Lasă un răspuns

