Cupcake

12 Mai

Azi de diminiata am fost la Selgros sa facem cumparaturi,cand am iesit din magazin mi s-a facut pofta de o prajitura sau de o briosa. Am mers si mi-am cumparat o Coca Cola rece la doza si o mini prajiturica cu zmeura…mmm a fost foarte buna, cand am ajuns acasa primul lucru pe care l-am facut a fost acela de a ma duce pe terasa si de a manca prajitura pentru ca nu mai aveam rabdare. Ieri m-am uitat la Romanii au talent si am ramas impresionata de Cristian Gog si de Mihai Petraiche  si ma bucur ca a castigat Cristian Gog Bravoooo!!!.  Am fotografiat prajiturica……:D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

Lasă un răspuns

