Shakespeare

9 Mai

Eu fac parte din trupa de teatru a scolii,care a fost infintata in 2011. Prima piesa care am jucat-o la Concursul national de teatru medieval de la Sighisoara,  a fost ‘Cum va place’ de W. Shakespeare. M-am simtit extraordinar in Image

pielea Rosalindei pentru ca asa se numea personajul meu. Am purtat o rochie lunga de epoca superba si vreau sa le multumesc celor de la   Universitate de Arta teatrala din Targu Mures pentru ca ei ne-au ajutat cu costumele si decorul.  Concursul a avut loc in luna Iulie 2011 la palatul copiilor din Sighisoara, la care am luat locul I!!!. Dupa o luna de la inceperea scolii am aflat ca vom juca piesa lui Shakespeare in fata intregii scoli, am ramas socata insa in acelasi timp eram foarte foarte fericita,ca vom avea din  nou ocazia de a juca aceasta piesa dar de data aceasta in fata profesorilor,colegilor, si a parintilor. Dupa cateva ore de repetiti a venit si ziua mult asteptata,am avut niste emotii de am crezut ca voi uita tot.  Cand am inceput sa zicem replicile ne-am mai revenit cu toti, dar a fost o experienta de neuitat. Acum pregatim „O noapte furtunoasa” de I.L.Caragiale.

Le multumesc colegilor care au fost in sala si ne-au aplaudat,aplauzele  lor m-au facut sa simpt ca munca mea nu a fost in zadar.

Image

Image

Image

Image

Image

Lasă un răspuns

