Nail Art

7 Mai

Mi-am dorit demult sa scriu un articol despre vopsitul unghilor si decorarea lor. Am descoperit pe un site foarte multe poze cu Art Nail si mi s-a parut interesant sa scriu un articol despre decorarea unghilor. Dupa parerea mea cand iti decorezi unghile cu diferite modele de la „vedete la „flori” le dai viata. Imi plac foarte mult modelele florale dar si cele amuzante cum ar fi:Am gasit un model de unghii cu Beatles. In primul rand cand vrei sa ai niste unghii interesante si cool trebuie sa ai un lac de unghii bun exp:lac de unghii transparent, sau de diferite culori.  Unele modele de unghii au impremeu specific tarii.

ImageModel in forma de vacuta foarte fuuny

Image

ImageImage

Image

Image

ImageAcesta este un model tipic frantuzesc

ImageAcest model este foarte interesant Me gusta!!

Image

ImageAm gasit aceasta imagine mie mi se pare foarte folositoare!!

ImageBeatles :))

Image

ImageNY

Image

Image

ImageUnghii fosforescente!! foarte tare

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Eu cred ca si facutul unghiilor este o arta,sper ca v-a placul acest articol!!.

http://www.nail-art-101.com/cupcake_nail_art.html

Image

Image

Image

Lasă un răspuns

