Nice day!

6 Mai

Am fost ieri in centru,a fost foarte cald afara!!! M-am distrat de minune,am intrat in o multime de magazine frumoase. Am intrat in DM,Kenvelo,la un magazin de bijuterii, si nu in ultimul rand am mancat la Mcdonalds……mmm foarte bun!.Cand am intrat in DM primul lucru care mi-a iesit in ochi a fost un aparat foto care face poze sub apa. Cand am ajuns acasa parintii mei tocmai faceau un gratar. O zi interesanta si plina de aventuri, ma gandesc sa ma duc la un film dar oare ce film??? hmm poate Razboinicii ce ziceti?

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

