Strawberry

5 Mai

Am cumparat azi din piata capsuni,au fost foarte foarte bune,cand am gustat din ele gandul m-a dus spre Vara. Nu mai am rabdare abia astept sa vina odata vacanta mare……..”Sunt 100 de zile in vacanta de vara
Ce bine cu toti vom petrece” Phineas&Ferb. Vreau sa fac un articol despre hainele de vara mai am de lucru la el dar vom vorbi mai tarziu despre acest articol. Deja toata lumea asteapta vacanta de vara de aceea vreau sa vorbim umpic despre hainele care trebuie sa le purtam,din punctul meu de vedere trebuie sa fie niste haine lejere,dar vom vorbi mai tarziu despre hainele de vara,pana atunci gustati niste capsuni pentru ca merita.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Imagemmm

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

2 răspunsuri to “Strawberry”

  1. marymarybg 8 Mai 2012 la 18:27 #

    Iubesc capsunile!!

  2. Stefana 8 Mai 2012 la 19:00 #

    si eu!!!:)

Lasă un răspuns

