steffy

20 Noi

buna ! pe mine ma cheama danciu stefana maria . .

Cantareti mei preferati sunt: miley cyrus,the jonas brothers,selena gomez etc

actorii mei preferati: katie hutson,miley cyrus,lindsay lohan,zac efron etc.

cel mai mult ma uit la filme gen:comedii,muzicaluri,de craciun,romantice,SF .sarbatoarea mea preferata este craciunul.

cartea mea preferata este: Coraline. Emisiunea mea preferata este:TOP GEAR

prietenii i-mi spun : stefi,stef,stefa,sau stefana dar deobicei stef si stefi.

 

Lasă un răspuns

